søndag 8. februar 2009

Det sjette bildet

mirakel sendte denne videre til meg, en bildeutfordring. Det gikk ut på at jeg skulle åpne mappen der jeg har bildene mine, så åpne mappe nr. seks, og finne bilde nr. seks. Hva jeg fant ser dere her:


Bildet er fra Londonturen jeg var på før jul i fjor. Jeg fant en bokautomat, noe som i seg selv er ganske utrolig. Men da jeg gikk nærmere og så på den kunne jeg se at det var norske forfattere der inne! Jo Nesbø og greier! Neida, Jo Nesbø satt ikke inne i maskinen, men bøker han hadde skrevet var der inne. Det syns jeg var ufattelig kult, og jeg nølte ikke med å knipse et par bilder. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så fint med brunt og blått. :) Håper du fortsetter å hekle til du blir gammel og grå! Jeg vil ha slike hekletting til mitt fremtidige barn, og som vi vet kommer det til å ta en stund før jeg er der. :p

Og det hårbåndet er kjempe fint. Bruk det igjen, så skal du se du liker det bedre. :)

Anonym sa...

Neimen.. denne kommentaren skulle jeg da poste under det andre innlegget! Hehehe! Tydeligvis gått litt kjapt for seg.

Det jeg vil si: bokautomater skulle det vært overalt i Norge også!!!!!!