lørdag 8. november 2008

Nissebamse / Santa teddy

Jeg har laget denne nissebamsen til tanteungen min til jul. Det hvite garnet glinser og glitrer i virkeligheten, men det synes desverre ikke på bildene mine. Jeg syns bamsen ble veldig fin, men jeg er jo ikke 100% fornøyd da. Det er jeg jo aldri! Er det fler enn meg som er slik? Jeg finner alltid en eller annen feil på det jeg lager. I dette tilfellet er det nederst på det røde i lua, bak. Jeg skal vise dere på et bilde. Men først av alt, her er en link til oppskrifta jeg brukte på bamsen. Jeg lagde lua og skjerfet uten mønster.

Men nå, bilder:

I made this for a nephew for Christmas. The white yarn is actually sparkly and glittery, but it doesn't show in the pictures. I think he turned out great, and I'm ALMOST 100% happy with him. But not quite... I always have something to dislike in everything I make..! Kind of irritating.. In this case it's the bottom of the red in the hat. Yup. I'll post a picture to show you. But first of all, here's a link to the pattern I used for the teddy. Easy and nice. :) I just winged the hat and scarf.

On to the pictures:




1 kommentar:

Støvkorn sa...

Fant blogg til deg :)

http://indieknits.wordpress.com/