lørdag 8. november 2008

Bilder fra Londonturen / Pictures from London

Bilder fra Londonturen jeg var på for litt sida..! Dro sammen med Arild, bestekameraten til Arild og dama hans. Veldig fin tur! Jeg har ikke spurt dem om jeg kan poste bilder av dem her, så jeg bare legger ut de bildene med meg på, jeg...

Først et bilde av noe jeg aldri har sett før.. En bokautomat! Så genialt.. Med norske forfattere til og med. ;)

Pictures from my weekendtrip to London with my boyfriend, his bestfriend and his bestfriends girlfriend. :) I haven't asked anyone of them if I can post pictures of them, so I'll just post some of the pictures with me in it...

First of all, a bookautomat I saw in the airport..! I have never seen that before, I think it's brilliant!

Syns det er litt moro med skrift på veien jeg da.

I find it kind of amusing that they write stuff like this on the street..



Londonbuss..

Funny sign!


Vi var på fotballkamp for å se Tottenham mot Liverpool. Det var egentlig derfor vi dro til London i utgangspunktet, fordi gutta skulle se denne kampen her. Og når Tottenham faktisk klarte å vinne 2-1 ble det liv!
We went to a footballgame. Tottenham - Liverpool, and Tottenham actually won 2 - 1, so it was really fun. This footballgame was actually the main reason we went to London, so I was happy (for my boyfriend and his friend) that Tottenham won. ;)


Gutta kjøpte seg drakter. Kjæresten min er nummer 19. :)

The boys bought this shirts. My boyfriend is number 19. :)


En bar som heter "Tottenham", den måtte vi jo innom. Der var det moro!
This bar, "Tottenham", was really nice and fun. :)

På garnhandel i London! jeg trodde jeg skulle finne mye billig garn, men det gjorde jeg ikke. Moro var det uansett!

My yarnshopping! I didn't find as much as I had thought, but it was fun anyway. :)

Her er alle fire!
Here's the four of us!
Som turist syns jeg dette er morsomt.

I'm a tourist. I think this is fun.





Når vi hadde tatt taxi til flyplassen spurte taxisjåføren oss om vi ville sitte foran i taxien og ta bilder..! Perfekt for turister som oss. :D

We took taxi to the airport when we were going home. And the taxidriver asked us if we wanted to sit in front of the taxi and take pictures..! Offcourse we wanted to! :D



Ingen kommentarer: