lørdag 12. april 2008

USA-bilder

Jeg har laget en bildeframvisning av bilder fra ferien vår i USA! Vi reiste i november 2007, så det var vel strengt tatt på tide. Hvis du syns det er morsomt med feriebilder fra USA bør du ta en titt. Jeg syns selvsagt denne videoen er fantastisk, og kommer nok til å plage venner og familie i lang tid framover med å vise den fram.

Ooooh, memoriiiiiiies... :D (Og ja, om du lurer så får man veldig lyst til å reise igjen når man ser feriebildene sine å nytt. Vi har snakket om å reise igjen, høsten 2009.. :D)

Sånn ellers har jeg vel mer eller mindre sluttet å bruke denne bloggen. Leker litt med tanken på å gjøre den til en hobbyblogg da, siden jeg har begynt å hekle. Men vet ikke hvor lenge jeg kommer til å syns det er gøy heller. ;) Vi får se hvor det bærer, bloggen er iallefall ikke sletta enda. Venter på å finne på noe den kan brukes til. :)

Ingen kommentarer: