mandag 20. august 2007

Bildememe!

Et aldri så lite bildememe.. For hva er vel morsommere enn bilder? Poenget er å svare på spørsmålene med et bilde. Mange har vel gjort dette før, så det er bare å sette i gang.

1. Hva leser du akkurat nå?

(Skikkelig kvalitetslitteratur, gitt.. Men jeg koser meg!)

2. Hvilken farge har du på tannbørsten din? (Min er den blå.)


3. Ta et bilde ut av stuevinduet ditt.

(Dette er tatt ut av det ene stuevinduet. Dere ser så vidt de fine utemøblene våre.)

4. Ser du bunnen av skittentøyskurven din?
(Ja, nesten! Er ganske så ajour!)

5. Ta et bilde av noe du nylig har kjøpt deg.
(Jeg har kjøpt en meget hendig og søt sekk, med masse hjerter på!)

6. Hvordan ser senga di ut akkurat nå?

(Min side nærmest.. Vil si den ser litt innbydene ut.)


7. Hvordan ser det ut inni kjøleskapet ditt?
(Slik..)


8. Ta et bilde av kjæledyret/babyen din.
(Ariel får jeg flest bilder av med maten. Hun spiser og spiser.. Hehe.)

9. Ta et bilde av noe du misliker med der du bor.
(Ledninger som ligger i døråpningen til soverommet.)
10. Ta et bilde av noe du liker spesielt godt der du bor.

(Kroken min med dataen og alle koselige ting i umiddelbar nærhet. Masse bilder over datapulten, fotoalbum bak meg i hyllene sammen med en del hobbyting og en del leker fra da jeg var liten. Dette er et koselig sted i leiligheten.)

Og helt til slutt; jeg håper mange, mange vil ta denne! Jeg tagger ingen spesielle, for jeg håper i grunn at alle som har lyst gjør det, slik at lista får spredd seg. Legg gjerne igjen en kommentar om du gjør dette, slik at jeg får det med meg. :)

-----------------------------------

(Og blogspot er virkelig ikke stedet å legge ut bilder på..! Skrifta blir feil, linjeavstanden feil.. Jaja, dere får bare tåle at det ser litt rotete ut..)

5 kommentarer:

mirakel sa...

Jess, da har jeg tatt den. Det var morsomt!

Og du har veldig rett. Blogspot suger på bildeinnlegg!

Hjerterdame sa...

Ja, meget artig! Jeg venter spent på om ingen fler skal ta den.. Men iallefall bra du gjorde det da. :) Nå skal jeg snart i dusjen, men jeg er jo så pinglete at jeg venter til A kommer hjem. Liker ikke å dusje mens jeg er alene hjemme. Hehe.

ellikken sa...

Det er vel en viss fare for at jeg kommer til å ta denne, er jeg redd! Må bare rydde litt først... hehe... vaske klær og sånt ;-)

Og t-a-k-k for at du klager over blogspot+bilder, jeg har dunket meg selv i hodet mang en gang av akkurat samme grunn. Trodde det var noe feil med meg, jeg. Eller... det er det sikkert også, men nå ser jeg i alle fall at det ikke BARE er min feil ;-D

Seeeeeee fine skolegutten min, da!

ithil sa...

Jeg stjeler denne lista, jeg :D
Sjekk innom om rundt 30-60 minutter ;)

Anonym sa...

Jeg stjal lista fra Ithil, og hun sa at jeg godt kunne legge igjen en kommentar her, så da gjorde jeg det... :)