mandag 17. desember 2007

SingStar

I dag har jeg nok bevist at man kan få masse poeng på SingStar uten sangstemme... Det finnes nemlig en knapp man kan trykke på for å høre sin egen sangprestasjon.

Jeg har lenge ant at min sangstemme ikke var Idol-materiale, for jeg fikk mine bange anelser den gangen jeg oppdaget at en kjæreste jeg hadde en gang (helt ubevisst, i følge han) skrudde opp radioen hver gang jeg sang med på en eller annen fengende låt. Jeg spurte han ikke om det før jeg hadde testa det grundig ut, men jo.. Hver eneste gang jeg sang kom musikken høyere opp. Dette har (desverre) ikke hindra meg i å synge. Når man jobber i barnehage synger man jo ganske mye, og jeg synger med den stemmen jeg har, jeg. Og noen ganger syns jeg at jeg synger ganske pent, til og med. For et par uker siden var jeg på en fest hvor vi sang SingStar, og det er det morsomste jeg har gjort på lenge. Jeg sang og sang, og jeg fikk masse poeng..!! Og i går gikk jeg til det skritt og kjøpte meg spillet selv.

En del latter, kremting, prøving og feiling senere har jeg sunget masse sanger, og alle sammen har virkelig hørt helt ræva ut. Men moro er det!






1 kommentar:

Anonym sa...

Synes du er flink til å synge jeg! :D