søndag 11. november 2007

Miami Beach

Jeg ligger på hotellrommet og skriver. Ute skinner sola, det lukter solkrem overalt og det nærmer seg middagstid. Jeg tror ikke de som kjenner meg godt vil tro meg når jeg forteller det jeg nå har tenkt til å si, men..:

Arild og jeg har solt oss på Miami Beach i dag!!!!! Ja, vi har vært på strand, det er helt sant. Og ikke nok med det, vi likte det til og med... Vi, som lattermildt har gjort narr av alle sydenturister som ligger på stranda i flere uker. Nå har det ikke gått så langt at vi faktisk hadde orka flere uker med strand, men det gikk an. Tror vi lå der i en og en halv time før vi gikk på hotellrommet igjen. Og etter en liten pust her gikk vi faktisk opp på hotelltaket, og der har jegligget lenge nå..! Arild har vært på rommet en tur, men jeg er uansett overrasket over at han i det hele tatt ble med på stranda.

Å være i Miami er slettes ikke verst, jeg har bare måtte gire ned noen hakk. Det er forskjell fra her og Orlando... I Orlando var vi i ulike parker nesten hver dag, og det var alltid noe å oppleve. Det er det helt sikkert her også, men det er faktisk okei å ha en helt rolig dag med soling og spising som hovedaktivitet.

Nå får vi bare håpe at Arild ikke blir ordentlig syk, men bare har en forbigående "uggenhet" i kroppen.



Ingen kommentarer: