torsdag 29. november 2007

Hjem, kjære hjem

Uansett hvor flott ferietur vi har hatt så er det visst utrolig godt å komme hjem..! Jeg har nå vært hjemme i fem dager, og jeg har storkost meg. Okei, jeg har kanskje vært litt trøtt og sliten etter jobb, men det har i grunn gått fint. Jeg har pakket ut fra alle kofferter, vaska hundre maskiner med klær, pakka inn julegaver og rydda. Jeg har tatt en kikk på økonomien, som fortsatt ser ut til å gå greit. Jeg har snakka timesvis i telefonen, man har litt å ta igjen etter tre uker, gitt.


Men det aller beste? Å hente igjen Ariel så klart.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Var Ariel furten da dere hentet henne, eller var det full rulle med purr purr purr med en gang?

mirakel sa...

Herlighet, for et nydelig bilde av henne! :) Burde nesten rammes inn..

Og det er fryktelig godt å ha deg tilbake, snuppa.

Hjerterdame sa...

megameow: Hun var ikke furten, bare rar... Hun var helt ute av seg over å være hjemme igjen, så de første timene løp hun rundt og mjaua samtidig som hun ville koses mye. Hun er fortsatt mer kosete enn hun var før, men ellers har hun blitt seg selv igjen. :) Har skrevet innlegg om det. :)

mirakel: Ja, det er fint!! Hun er nå så søt, så det er ikke så vanskelig å få til pene bilder av henne. ;)

Godt å være tilbake også. :)