onsdag 10. oktober 2007

Hverdagsgleder

Hverdagsgleder for øyeblikket:

- Å få en unge i barnehagen til å le.
- Å snakke med mirakel i handsfree mens vi gjør husarbeid sammen, i hver vår by. Etter husarbeidet setter vi oss ned ved hver vår data og ser på brudebilder og nyfødtbilder, mens vi ler av hvor rare folk er. Og sukker litt når vi ser de som er veldig fine.
- Å skifte på senga, dusje og smøre seg inn med krem, vel vitende om at det blir utrolig herlig å legge seg.
- Å se på Idol med grøssninger og engasjement.
- Å spise sjokoladekake.
- Å ha en malende, sulten katt rundt beina ved mattid.
- Å lekesloss med kjæresten min.
- Å telle ned til den store ferieturen.

Livet er ikke så verst!

2 kommentarer:

mirakel sa...

Jeg tror du har et ganske så bra liv, ja! :) Det er fint å se at du setter slik pris på det.

Nå har jeg akkurat meldt meg inn i en bokklubb. Har fått tre gratis bøker, men må være medlem ett år. Lurer på om jeg kommer til å angre på dette. ;)

Så vet du det, liksom.

Hjerterdame sa...

Ja, man må sette pris på det man har, vettu. :)

Hihi, gleder meg til å høre den første gangen du glemmer å avbestille en bok. ;) neida, det går nok fint. :)