søndag 23. september 2007

Forgive me father, for I have sinned...

Tydeligvis sitter pengene løst hos meg i disse dager, jeg har nettopp bestilt følgende:

"The Devil wears Prada" - Jeg har lenge tenkt jeg skulle ha sett filmen, for slike jentefilmer er veldig "meg".



"The O.C. - sesong 2" - Jeg VET jeg ikke burde ha gjort det..! Jeg lå i senga mi i timesvis og så sesong 1, og tenkte at jeg virkelig burde vente til juleferie eller noe med å kjøpe neste sesong. Men i et svakt øyeblikk gav jeg etter. Og jeg blir derfor utilgjengelig en ukes-tid mens jeg pløyer meg gjennom denne dvd-boksen...

"Pusur 1 og 2" - eller Gustaf om du vil. Jeg har også hatt lyst til å se disse filmene ei stund, men har aldri fått kjøpt dem. Når jeg fant denne dobbeldisken til 69 kr (salg!) klarte jeg ikke la være. Så får vi se om min pusekatt er som Gustaf. ;)




I går var jeg også på shopping. Jeg endte opp med en olabukse (25% salg!), to kjeder (50% salg på det ene og bare 10 kr for det andre..), en femukers lottokupong (lottofestival?) og en femukers joker (fikk ikke helt med meg at jeg kjøpte den) og, av alle ting, en hestekupongting (!! hun bak kassa snakket meg virkelig rundt..!).

Så... Jeg får vel holde igjen litt nå framover. Men på den annen side; jeg tjener penger selv, regninger er betalt, penger til mat er satt av og jeg har faktisk råd til litt shopping. Så den dårlige samvittigheten kan i grunn bare gå å gjemme seg. Nå skal jeg brenne meg en koseCD til denne fantastisk gode søndagen.

Ingen kommentarer: