tirsdag 10. juli 2007

Da reiser jeg på ferietur til mirakel til søndag.

Jeg har avskjedsfobi, og har nå tatt avskjed med både katt og mann i flere dager. Noen ganger syns jeg min avskjedsfobi er tragisk, irriterende og ikke minst "needy", men samtidig fører den noe godt med seg. Jeg er nemlig aldri så søt og snill som rett før jeg skal reise et sted. Jeg er antagligvis verdens snilleste kjæreste og kattemamma.

Jeg har ikke tid til å skrive noe langt farvelinnlegg til dere som leser bloggen min, og det trenger jeg jo ikke heller. Søsteren min har jo i aller høyeste grad internett, så det er nok ikke umulig at jeg skriver en liten hilsen derifra.

Nå skal jeg snart opp til kommunehuset for å levere noen papirer. Jeg har fått fast jobb som barnehageassistent i kommunen..! Og jeg fikk vite det gjennom avisa. Genialt.

Jeg skal også kjøre tog i dag. Måtte togturen gi meg masse blogginspirasjon, men gjerne ikke irritasjon... (bare for å avkrefte dette med en gang; barnehagetanter er ikke barneelskere på fritida. Jeg har null toleranse for skrikerunger på fritida i det offentlige rom. Jeg har bare lyst til å si i fra til dem.)

I morgen blir det en ny erfaring med å være hos fotograf og leke modell. Måtte det gå fint, måtte jeg ikke stivne og bli flau, måtte bildene bli fine tvillingbilder.

På torsdagkveld blir det ny erfaring med t-skjorte-trykking. Jeg gleder meg, en ny potensiell hobby er ikke å forakte. Og jeg som elsker t-skjorter. Hva skal jeg trykke på? "Hjerterdame"?? ;)

Ha en riktig fin sommerdag, folkens! Jeg håper på sol!


Har postet det før, men syns jeg kan kjøre en liten reprise. Hvordan Hjerterdame fikk vite at hun har fått fast jobb:

2 kommentarer:

mirakel sa...

Vi får vri hjernene våre sammen, slik at vi finner ut hva vi vil ha på t-skjortene. :) Jeg har ikke noen gode ideer enda.

Vi sees jammen snart! :D

Klem

Hjerterdame sa...

Ja, hvis du bare blir frisk og rask nå, slik at du blir kreativ i hjernen din, så finner vi nok ut noe! :) Det blir stas.

Deilig å være her på besøk hos deg iallefall. Jeg har det koselig. :)