torsdag 7. juni 2007

Det er ikke sikkert du visste dette...

Inspirert av mirakel.

Ting du kanskje ikke visste om moi:

1. En gang fikk jeg et skikkelig blåmerke på armen min fordi min daværende kjæreste slo meg. Men det var ikke med vilje, han skulle egentlig slå til veggen bak meg.
2. Jeg snakker litt tulledanish hver eneste dag.
3. Jeg skal på mitt aller første jobbintervju på onsdag. Og jeg er nervøs allerede.
4. Jeg har en tendens til å utvikle et slags hat ovenfor alle mine ekser. Jeg vet godt det ikke er et sjarmerende trekk..
5. Jeg er ingen god venninne ovenfor andre enn min søster og min kollega.
6. Jeg skriver budsjett hver måned. Denne måneden går veldigveldig bra.
7. Sommeren er herlig, sånn bortsett fra at jeg må ha på meg lite klær. Jeg glemmer ikke en setning jeg leste et sted: "Alle feite folk burde slutte å gå med tights". Inntill jeg leste den trodde jeg ikke at andres vekt kunne bety noe for tilfeldig forbipasserende. Derfor går jeg med jakke over singleten når jeg er ute blandt folk (unntatt når jeg in the heat of the moment driter i det, og det varer sjelden lenge).
8. Det finnes en frampå Mette inni meg, men hun kommer alt for sjelden fram.
9. Jeg er faktisk ganske lykkelig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Psst: Alle folk, enten de er feite eller spinkle, skal bare gå med akkurat hva de vil, så lenge de holder seg innenfor noen lunde aksepterte normer.

Hvis noen tror de får problemer av å se feite folk i tights, tar de feil - problemet har de allerede.

Hjerterdame sa...

Det er jo sikkert pubertetsgutter som tenker slik som det med tightsen. Og herregud, jeg burde være over det der (23 år og stor jente er jeg blitt), men det henger litt igjen gitt. Men det er sant som du sier; problemet har de alt. ;)

Likte måten du tenkte på. :)

Minneapolise sa...

Ble inspirert av deg og starta min egen for andre enn bare familie og venner blogg jeg ogsaa :)

http://eliseusa.blogspot.com/

Hjerterdame sa...

Så stas, snuppa! :D Da skal jeg løpe og kikke. :)