torsdag 21. mai 2009

Bolerohekling

Jeg hekler endelig et klesplagg! Og det føles ganske stas! Trodde i utgangspunktet det ikke passa, men har sydd sammen og prøvd på meg nå, og det ser ikke så gæærn't ut. Bilder kommer selvsagt så fort jeg blir ferdig med kanter og sånn. Det er en bolero, oppskriften heter "Knot Ugly shrug" og er fra boka "The happy hooker" av Debbie Stroller. Definitivt mye bra i den boka, så løp og bestill. ;) Jeg syns oppskrifter på engelsk er veldig bra skrevet, og oftest lettere å forstå enn norske oppskrifter.

Sånn ellers går det bra, prøver veldig å få tatt lappen snart... Mangler EN (1! One! Uno!) obligatorisk ting til, teoriprøve og oppkjøring, så er jeg der..! Det syns jeg er ganske utrolig. Leser på teorien i dag, har noen små TV-, internett og heklepauser innimellom. ;) Tror nok ikke jeg får lest mer før jeg får ferdig den boleroen, var jo så overraskende og morsomt at den faktisk passer. Kryss i taket. :)

Ingen kommentarer: